Menu
Account

Er mist een onderdeel/product bij mijn bestelling

Je hebt je bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel (bijvoorbeeld bevestigingssteunen), of er is een compleet product niet geleverd

Onderdelen: 

Waarschijnlijk is er dan iets misgegaan bij de leverancier. 

Vul dit formulier in , dan gaan we voor je aan de slag 


Compleet product niet geleverd: 


Het kan zijn dat de bestelling in deellevering geleverd word, omdat we werken met verschillende leveranciers.


Horren en Railroedes worden altijd apart aangeleverd van de raamdecoratie / gordijnen.  

Luxaflex en Label 65 merkproducten worden ook apart van elkaar verzonden. 


Check altijd of de levertermijn is verstrekken van het missende product , het kan zijn dat er verschil zit in levertijd per product ! 


Mochten je overige producten toch  niet binnen zijn binnen de geleverde termijn.
Vul dit formulier in , dan gaan we voor je aan de slag 



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.