Dat is natuurlijk erg vervelend !
Je bestelling wordt met uiterste zorg doorgezet naar de producent, toch kan het wel eens mis gaan. Heb je een artikel ontvangen welke niet voor jou is, of is geleverd in een verkeerde kleur of past het niet ?
Vul dit >formulier in ; dan gaan we direct voor je aan de slag.
Let op : vul het formulier compleet in incl. foto's anders kunnen we je niet helpen !
Hoe lever ik de foto´s aan ? Bekijk hieronder per situatie
Verkeerd bezorgt
Denk je dat het product verkeerd bezorgd is ? Stuur dan een foto van de sticker op de doos , zo weten we wat is het en halen we het direct bij je op.
Zie hieronder voorbeeld
Beschadigd geleverd
Klacht over schade:
Als je schade heb geconstateerd moeten we een foto zien van een product op afstand en een foto
met inzoomen op de schade.
Als er schade of een defect zichtbaar is vóór de montage, moet dit onmiddellijk worden gemeld.
stuur ons dan direct na het uitpakken een foto voordat je het product plaatst.
Kleur niet goed / bedieningszijde verkeerd etc.
Andere problemen:
Om de juistheid te controleren van: kant van de bediening, kleur van de jaloezie/accessoires, tint van de lamellen/stof, verkeerdsysteem moeten we een foto van de jaloezie in het juiste licht zien.
Maatvoering niet juist
We moeten altijd de exacte afmetingen zien van het product wat je hebt ontvangen.
Op de foto moeten we volledige product met meetlint zien en zoomfoto's met zichtbare resultaten van de meting.
Hier zie je voorbeelden van foto's die we nodig hebben in verband met verkeerde hoogte of breedte: