Menu
Account

Verzenden


Verzending binnenland 


Veel van onze producten worden verzonden door NE Distriservice


Wanneer een (deel van) de bestelling gereed is uit te leveren zal de leverancier dit aanmelden bij ons distributiecentrum. 

NE Distriservice > Wanneer je  e-mailadres bij  bekend is ontvang je een aantal dagen voor levering een e-mail van NE Distriservice met daarin een verwachte leverdag. De avond/vroege ochtend voorafgaand aan de levering ontvang je nogmaals een bevestiging e-mail met daarin een tijdvak waarbinnen de chauffeur wordt verwacht. Ook is er een track and trace toegevoegd om de levering te volgen.


NE Distriservice rijd op postcode : check de  tabel voor jou postcode


Is jou product niet geleverd , terwijl je wel een bevestiging hebt ontvangen ?
Neem dan rechtstreeks contact op met NE om een nieuwe afspraak in te plannen !

Email : planning@ne.nl            Tel : 0341 25 76 05



Niet thuis bij aflevering NE DistriService

Ben je bij aflevering van de bestelling niet thuis, dan biedt NE DistriService uw pakket de volgende keer dat jouw afleveradres in de route zit weer aan. Ben je na de tweede keer niet thuis, dan wordt je pakket opgeslagen in het depot van NE DistriService tot er een nieuwe afleverafspraak gemaakt is, of gaat deze retour naar de leverancier.


InfoNotice

Als je niet thuis bent, dan stopt NE DistriService een InfoNotice in uw brievenbus. Hierop staat wat je kunt doen en het telefoonnummer van NE DistriService.


Je kunt:

- Zelf het pakket afhalen

- Een ander afleveradres doorgeven

- De aflevering opnieuw inplannen

- Het pakket aan ons retourneren


Als het voor NE DistriService onmogelijk is om het pakket bij je af te leveren na de eerder ondernomen 2 pogingen (omdat je bijvoorbeeld niet thuis bent, en niet reageert op de InfoNotice), dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd. De kosten hiervoor (à € 29,50) + de kosten van de bestelde producten worden aan je doorberekend, daar onze producten speciaal voor jou op gemaakt worden kunnen wij deze niet terug nemen. Deze kosten zijn voor het product zelf, het verwerken van de retourzending en de administratieve afhandeling. Als je pakket weer bij ons terug is, zullen wij contact met je opnemen.



Dinsdag/DonderdagWoensdag/Vrijdag
1000 - 21692170 - 2179
2180 - 21992200 - 3369
3370 - 38993900 - 3924
3925 - 40294030 - 4059
4060 - 42994300 - 4929
4930 - 53395340 - 5499
5500 - 57995800 - 5909
5910 - 64996500 - 7199
7200 - 72167217 - 7299
7300 - 74337434 - 7999
8000 - 84228423 - 8439
8440 - 92999300 - 9999



Onderstaande producten worden door de leverancier zelf geleverd, deze werken op ongeveer dezelfde wijze .

- Horren
- Gordijnroedes 


 

Deel leveringen 

Het kan zijn dat je bestelling niet in 1 keer geleverd word. Logistiek kunnen we dat helaas niet goed voor elkaar krijgen . 




Verzending buitenland


Wanneer je een bestelling wil laten bezorgen op een adres in een ander land dan Nederland of België adviseren, neem dan contact met ons op !  Ondersteuning : Raambekleding Nederland.NL


 


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.